Jihoczech / Aktuality / A jak to bylo v prvním ročníku?

A jak to bylo v prvním ročníku?

Pondělí 17.9.2018

Za výherce loňského ročníku společnost BCF pan Kubíček zhodnotil přínos jejich účasti v soutěži: „Díky výhře v prvním ročníku soutěže Jihoczech se nám podařilo otevřít v JVTP první Virtual LAB v ČR, laboratoř vybavenou pro práci ve virtuální realitě (VR). Naše aktivity jsou určeny pro všechny, kteří se chtějí zbavit nějakého strachu či fóbie, zlepšit se v prezentacích či jakémkoliv veřejném vystupování, zlepšit své sportovní výkony, poradit si se syndromem vyhoření a v neposlední řadě zažít koučování pomocí neurolingvistického programování s přidanou hodnotou virtuálního prostředí. Virtuální realita budí pozornost. Získali jsme exklusivní licenci pro ČR na SW nácviku prezentací, oslovují nás firmy, účastníme se různých akcí.“

 „Na podzim jsme si pro naše zákazníky připravili několik nových vzdělávacích aktivit pro vedoucí pracovníky, do kterých jsme jako první v ČR zařadili nový nástroj - virtuální realitu. A nezůstáváme jen u toho. Díky kontaktům získaným v soutěži se nyní budeme účastnit několika start-upových aktivit nejen v ČR, ale také v zahraničí. A protože jsme přesvědčeni, že má VR ještě mnohem širší využití ve vzájemné spolupráci lidí na dálku, pustili jsme se do vývoje vlastní jedinečné aplikace, jejíž první představení zvládneme určitě do konce letošního roku“.

Druzí v pořadí se umístili studenti Jihočeské univerzity Michaela Šimonová a Karel Šimek s projektem s názvem Guide Group, kteří po skončení soutěže založili stejnojmennou společnost. V rámci ocenění získali kromě jiného na tři měsíce bezplatný pronájem kanceláře v JVTP, po skončení soutěže bezplatnou mediální kampaň v rádiu Kiss a  v Jihočeské televizi, podporu JHK. V rámci svého podnikání navázali kontakty např. s Českou centrálou cestovního ruchu, Asociací průvodců ČR,  zmapovali potřeby průvodců, mají nastavenou základní marketingovou strategii. Spuštění celého systému je nyní závislé na termínu dokončení webové aplikace, jejímž cílem je propojit segmenty cestovního ruchu, tedy průvodce, studenty, cestovní kanceláře, agentury a kulturní objekty. Zkráceně propojit nabídku a poptávku tak, aby byl uspokojen konečný zákazník – my všichni cestovatelé.

O realizaci třetího oceněného podnikatelského plánu  „Memory centrum – denní stacionář pro lidi s poruchou paměti nás informovala jeho autorka Zuzana Dvořáková-Líšková: „Náš projekt postupně proměňujeme v reální podnikání. Do léta se nám podařilo zabezpečit základní vybavení denního stacionáře, finalizujeme smlouvy o pronájmu objektů – držte palce aby vše klaplo. Od září máme domluvenou reklamní kampaň v rádiu Kiss. Máme hotovou  cvičebnici úloh pro lidí trpící Alzheimerovou nemoci, připravujeme e-book.  Ve spolupráci se školami a školkami jsme připravili pomůcky na cvičení, které budou klienti využívat. Děkujeme za podporu JVTP a dalším partnerům soutěže Jihoczech. Soutěž pro nás byla důležitým impulsem k tomu, abychom náš nápad začali opravdu realizovat“.

A to je nejlepší pozvánka pro přihlášení do druhého ročníku soutěže.